keskiviikko 13. elokuuta 2014

Lopulta kyse on siitä, että olen joutunut tilanteeseen jossa minun on löydettävä itseni taas. Kun olet pitkään yksin, voit rakentaa tietyn käsityksen itsestäsi. Se voi olla vahva, mutta sitten astut ulos ja kohtaat ihmisiä ja vasta suhteessa heihin voit oikeasti tietää kuka olet.

Nyt kysymys onkin, päätänkö olla joku idioottimainen Dikki Hiiri tai Suuri Yksinäinen vai jotain syvempää ja parempaa. Aivan. Älkää huoliko. Tiedän kyllä kuka olen, ja se ei ole Dikki Hiiri eikä välttämättä Suuri Yksinäinenkään. Jos urpoilen nyt, se ei ole mikään pysyvä tilanne vaan seikkailua. Pitää seikkailla hetki. Antakaa minulle aikaa.

Yritän vähentää tätä bloggausta vähän ja kirjoittaa kirjaa vähän nopeammin.

Kulmakarvani kuulemma tärisevät aina kun puhun jostakin jännittävästä. Kiehtovaa. En tiennyt tätä. Opin koko ajan lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano mulle jotain tai kuolen